Fragt fra Kr. 29 – GRATIS ved køb for Kr. 499

co2-neutraltE-mærket

Kontakt os

- Vi har svaret på de mest stillede spørgsmål.

Kontakt os

Brug gerne formularen herunder til at kontakte os, vi er klar til at hjælpe.
Du kan også finde svar på de mest almindelige spørgsmål under formularen.

Vi glæder os til at hjælpe dig, så ud kan blive endnu en glad kunde.

Besvarelse af kundehenvendelser

Det sker hurtigst muligt og indenfor 1 hverdag.
Vores kundeservice har åbent i tidsrummet:

Mandag til fredag: 08:00 – 20:00
Lørdag & søndag: 10:00 – 14:00

Vi besvarer mails udenfor dette tidsrum, i det omfang det kan lade sig gøre.

Bestilling og leverings spørgsmål

  • Hvor længe går der før jeg modtager min ordre?

    Efter modtagelse af din ordre, gør vi alt for at ekspedere ordren hurtigst muligt.

    Leveringstiden afhænger af fragt valg og processen er:

    • Order afsendes typisk efter 1 – 2 hverdag fra bestilling
    • 3 - 5 hverdage til omdeling med fragtfirma.
    • Så typisk har du pakken efter 4 – 7 hverdage.

  • Kommer min bestilling i flere pakker?

    Vi tænker på miljøet, og både emballage, fragt og generelt arbejde, er derfor vigtigt for os. Derfor gør vi alt for at samle din ordre i en forsendelse. Sker det at én vare i din bestilling, har svære ved at nå med, sender vi over flere omgange. Men i 99% af alle tilfælde er varen hjemme, så det hele kan sendes samlede.


  • Hvilke levering kan jeg vælge i DK?

    Vores standart levering er med Bring – 5 hverdage.
    Priserne er:
    op til 248 = 50 kroner
    249 – 498 = 29 kroner
    over 499 = Gratis levering

    PostNord – 6 hverdage og leverer hjemme.
    Priserne er:
    op til 248 = 50 kroner
    249 – 498 = 29 kroner
    over 499 = 19 kroner

    DPD/PostNord “Express” 3 hverdage og leverer hjemme.
    Priserne er:
    op til 248 = 100 kroner
    249 – 498 = 70 kroner
    over 499 = 40 kroner


  • Hvordan tracker jeg min ordre?

    Når pakken sendes, modtager du en mail med trackingkode til det valgte fragtfirma.

    Da der sendes fra et centralt lager, går der typisk 1 - 2 døgn fra afsendelse, før pakken registreres på første terminalen og du kan følge sporringen.


  • Kan jeg ændre leveringsadresse senere?

    Sker det at du får oplyst en forkert levering- eller opsamlings adresse, bedes du kontakte kundeservice med det samme. Det er ikke i alle tilfælde vi kan nå at ændre adressen, og derfor kan det betyde forsinkelse og nyt forsendelse for dig, da vi sender en helt ny pakke.


Generelle og Betaling spørgsmål

  • Er produkterne ægte?

    Vores varer er altid ÆGTE og originale produkter. Muligvis har vi lave priser – og man nemt kan tvivle. Men det er uden grund, for der er ingen forskel på vores produkter og dem som kan købe i de større kæder.


  • Binder jeg mig til noget?

    Nej du gør ikke - og vi skjuler intet! Når du handler hos os, binder du dig ikke til noget og der er ingen skjulte gebyr – blot sande priser, som de er her & nu.


  • Hvordan kan jeg betale hos Jer?

    Vi modtager betaling på følgende måde:

    • ViaBill (afdrag)
    • Bankoverførelse “ingen indsigelsesret”
    • Visa kort
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard kredit
    • MobilePay
    • AppelPay
    Vi modtager desværre ikke alm. Dankort og er dette kort tilknyttet sin MobilPay eller AppelPay konto, afvises betalingen.

  • Hvornår trækker i pengene?

    Vi følger dansk lovgivning, og derfor trækker vi tidligst pengene på dit kort, når varen er afsendt og du modtager et Track & Trace nummer. Har du betalt med ViaBill – bliver din betaling først aktiveret når vi sender varen, hvorefter de kontakter dig.


  • Hvad med Told, Moms & Gebyr?

    Hos os kommer IKKE ekstra gebyr, kort gebyr eller TOLD afgift, alt det – har vi taget os af. Vi er et dansk firma – og betaler danske forpligtelser, både for os selv og vores kunder! Private køb er derfor heller ikke moms fritaget hos os, jf. lovgivningen. Alle priser du ser på shoppen er derfor inkl. dansk moms.


  • Beholder i mine kreditkort oplysninger?

    Sikkerhed er meget højt prioriteret hos os. Derfor har vi danske PensoPay tilknyttet, som håndtere alle betalinger og er sikkerheds godkendte. Vi har ingen adgang til dine kort oplysninger og kan derfor ikke gemme nogen oplysninger af sådan karakter.


Retur og fejl leverance

  • Hvad er Jeres retur regler

    Vi tilbyde faktisk 30 dages gratis returret.

    Kravet er at:

    • Varen er uåbnet
    • Ikke er ødelagt
    • Du SKAL kontakte kundeservice først.

    I modsatte fald, vil du blive opkrævet for fragten, som er forbundet med returneringen.
    Såfremt din pakke er taget i brug eller ikke opfylder krav til returnering, vil det blive betragtet som varen er værdiforringet, og værdien af dette fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

  • Hvis jeg fortryder - skal jeg så modtage varen?

    Uanset om du vil gøre brug af din fortrydelsesret eller ej.

    Kan du ikke undlade at modtage eller afhente en bestilt vare. Ifølge forbrugerombudsmanden har man pligt til at hente en bestilt vare.
    Såfremt du ikke gør det, vil du blive opkrævet fragt gebyret for forsendelsen.

  • Hvad hvis min pakke er ødelagt?

    Viser det sig at din pakke eller indholdet er ødelagt når du modtager det – så må du gerne tage et billede og kontakte kundeservice med det samme.

    Så vi kan få løst udfordringen og få sendt en ny pakke.

  • Hvis produkterne er gået i stykker?

    Det sker heldigvis meget sjældent – men skulle du være uheldig, så kontakter du kundeservice.

    Så de kan hjælpe dig, med at finde en løsning. For tingene skal ikke være gået i stykker.

    Du må meget gerne tage billeder af pakken og indholdet. Så vi kan se hvad der er sket, for selvom du får noget nyt – vil vi gerne undgå at det sker igen.

  • Hvad hvis jeg modtager en forkert vare?

    Det sker sjældent, at der pakkes forkert på lagret. Det er blandt andet fordi der bruges nogle af de nyeste IT systemer indenfor lager og logistik.

    Men vi er alle mennesker, og skulle det ske, at der sker en fejl, så kontakter du os – så vi kan få byttet varen. Det er naturligvis uden omkostninger for dig.

Dansk firma – danske vilkår

Vi betaler skat & afgift og
leverer på 3 eller 5 hverdage

Ingen binding og ekstra gebyr

Samme lave pris til alle. Gennemskueligt og troværdigt.

30 dages returret – Gratis

Du får en kode, så det kræver ingen printer. Nemt og gratis at fortryde.

100% Sikkerhed

Vi er E-mærket, har SSL certifikat & sikker betalingsflow.

All search results