Fragt fra Kr. 29 – GRATIS ved køb for Kr. 499

Kundeservice: +45 22 15 65 75

co2-neutraltE-mærket

Kontakt os

- Vi har svaret på de mest stillede spørgsmål.

Bestilling og betaling

Det er jo altid rart at vide, om man kan få tilsendt varen til det ønskede land.Vi sender til følgende lande:

  • Danmark
  • Sverige
  • Holland
  • England

Så snart pakken er sendt afsted, bliver din ordre opdateret med en trackingkode. Det er uanset om du bruges PostNord, Bring eller DPD.

 

Da vi sender fra et centralt lager, kan der grundet proces gå op til 1 døgn fra varen er afsendt i en større forsendelse, før den registreres på fragt terminalen og du kan følge sporringen.

 

Du vil modtage en mail fra fragtfirmaet, når pakken er klar til afhentning eller inden den leveres på oplyste adresse.

Det sker at man gerne vil købe en gave og sende dne direkte til modtager.

Det kan du også sagtens hos os. Du bruger udfylder blot “anden leveringsadresse” under bestilling.

Skulle det ske at du har fået oplyst en forkert levering- eller opsamlings adresse, bedes du kontakte kundeservice med det samme.

 

Desværre er det sådan, at så snart du har modtaget en mail om, at vi er gået i gang med at behandle din ordre og den er “delvist afsendt”, er det ikke sikkert vi kan ændre adressen. Og i sådanne tilfælde vil du blive opkrævet nyt leveringsgebyr, da vi skal sende en helt ny pakke.

Vi ønsker at tænke på miljøet, og det gælder både emballage, fragt og generelt arbejde. Derfor gør vi alt for at samle din ordre i en forsendelse.

 

Sker det at én vare i din bestilling, har svære ved at nå med, sender vi over flere omgange. Men i 99% af alle tilfælde er varen hjemme, så det hele kan sendes samlede, for på den måde udviser vi størst omtanke for både miljøet og klimaet.

Efter modtagelse af din ordre, gør vi alt for at ekspedere ordren hurtigst muligt. Det betyder som udgangspunkt, at ordren ekspederes indenfor samme arbejdsdag og afsendes typisk senest dagen efter.

 

Leveringstiden afhænger af om du har valgt express eller normal levering, og variere derfor mellem 3 og 5 hverdage.

 

  • din order afsendes 1 hverdag efter bestilling
  • 3 eller 5 hverdage til levering.
  • Så typisk har du pakken 6 hverdage efter bestilling.

Vi har gjort det så enkelt som muligt og du kan betale på følgende måder:

  • ViaBill (afdrag)
  • Bankoverførelse
    “ingen indsigelsesret”
  • Visa kort
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard kredit
  • MobilePay
  • AppelPay

Vi tager desværre ikke alm. Dankort og har man dette kort tilknyttet sin MobilPay eller AppelPay konto, afvises betalingen.
Vi vil gerne hjælpe Jer, såfremt I har et Dankort – så kontakt kundeservice.

Sikkerhed er meget højt prioriteret hos os. Derfor har vi en dansk sikkerheds godkendt betalingspartner tilknyttet. Det er PensoPay som professionet håndtere alle betalingsoplysninger.

 

Vi har ikke adgangs til dine kort oplysninger og gemmer intet på vores server. ALT omkring betaling bliver håndteret af godkendt leverandør.

Vi har blot integreret betalingsvinduet i vores design, for at gøre det nemt og enkelt at betale.

Vi følger dansk lovgivning, og vi ønsker kun at være ærlige.

Derfor trækker vi tidligst pengene på dit kort, når varen er afsendt og du har fået et Track & Trace nummer.

 

Har du betalt med ViaBill – bliver din betaling først aktiveret når vi sender varen, hvorefter de kontakter dig.

Vi er et dansk firma – og betaler danske forpligtelser!

Private køb er derfor ikke moms fritaget hos os, jf. lovgivningen.

 

Men hos os kommer IKKE ekstra gebyr, kort gebyr og TOLD, det tager vi os alt sammen af.

Vi skjuler intet!

Når du handler hos os, er du velkommen både en enkelt gang og flere gange – du bliver aldrig bundet til noget!

 

Så INGEN BINDING og SKJULTE GEBYR – blot sande priser, som de er her & nu.

En tommelfinger regel er, at hvis noget er for billigt til at være sandt – så er det, det nok også.

Og det er som oftes nok også sandt – MEN IKKE HER.


Vores varer er billige – MEN de er ÆGTE, det er forrretnings strategien som gør det muligt at sælge produkterne med rabat.

Retur og fejl leverance

Vi tilbyde faktisk 30 dages gratis returret.

Så du kan altid sende en købt varer retur – gratis og indenfor 30 dage.

 

Kravet er dog, at varen er uåbnet, ikke er ødelagt og du skal kontakte kundeservice først.

Uanset om du vil gøre brug af din fortrydelsesret eller ej.

Så kan du ikke undlade at modtage eller afhente en bestilt vare. Såfremt vil vi kunne opkræve et gebyr for dette.

Viser det sig at din pakke eller indholdet er ødelagt når du modtager det – så må du gerne tage et billede og du skal kontakte kundeservice hurtigst muligt.

 

Så vi kan få løst udfordringen og få sendt en ny pakke.

Det sker heldigvis meget sjældent – men skulle du være uheldig, så kontakter du kundeservice.

 

De vil hjælpe dig, så I sammen kan finde en løsning. For tingene skal ikke være gået i stykker.

Du må meget gerne tage billeder af pakken og indholdet. Så vi kan se hvad der er sket, for selvom du får noget nyt – vil vi gerne undgå at det sker igen.

Det sker sjældent, at der pakkes forkert på lagret. Det er blandt andet fordi der bruges nogle af de nyeste IT systemer indenfor lager og logistik.

 

Men vi er alle mennesker, og skulle det ske, at der sker en fejl, så kontakter du os – så vi kan få byttet varen. Det er naturligvis uden omkostninger for dig.

 

Du skal dog huske på, at varen ikke må være åbnet og forsejlingen skal være ubrudt.

Kontakt os

Dansk firma – danske vilkår

Vi betaler skat & afgift og
leverer på 3 eller 5 hverdage

Ingen binding og ekstra gebyr

Samme lave pris til alle. Gennemskueligt og troværdigt.

30 dages returret – Gratis

Du får en kode, så det kræver ingen printer. Nemt og gratis at fortryde.

100% Sikkerhed

Vi er E-mærket, har SSL certifikat & sikker betalingsflow.

All search results