Indkøbskurv

FRI fragt ved 349,- eller Kr. 29

Gratis Returret i 30 dage

✔+4000 Produkter uden Abonnement

E-mærket parfume webshop, sådan passer duftdejligt.dk på sine kunder
Dansk webshop
Trustpilot anmeldelse DuftDejligt
4.4 -Fremragende

Se FAQ og kontakt Duft Dejligt

Brug gerne formularen herunder til at kontakte os, vi er klar til at hjælpe.
Du kan også finde svar på de mest almindelige spørgsmål under formularen.

Vi glæder os til at hjælpe dig, så du kan blive endnu en glad kunde.

Besvarelse af kundehenvendelser

Det sker hurtigst muligt og indenfor 1 hverdag.
Vores kundeservice har åbent i tidsrummet:

Mandag til fredag: 08:00 – 20:00
Lørdag & søndag: 10:00 – 14:00

Vi besvarer mails udenfor dette tidsrum, i det omfang det kan lade sig gøre.

Vi gør opmærksom på at vi er:

SPØRGSMÅL & SVAR

Bestilling & levering

Ja du kan spore din pakke. Når din ordre er sendt, opdatere vi din ordrebekræftelse med en Track & Trace kode, så du kan følge pakken.

Vær opmærksom på, at grundet automatik, kan der gå op til 2 dage, fra afsendelse før vi sender din tracking kode. Din pakke er sendt, men teknisk kan vi ikke kan opdatere koden og vi trækker derfor ikke pengene.

Vi bruger typisk 1-2 dage på at pakke din ordre og få den sendt. Fra den er sendt fra os, går der typisk 4 hverdage så leveres pakken på din adresse.

Er du IKKE hjemme, leveres pakken til nærmeste pakkeshop, der har ledig plads. Vi kan ikke tilbyde at du selv vælger pakkeshop.

Vores leverancer forgår typisk med PostNord/DPD eller GLS.

Vores leveringstid og måde vil vælger fragt, er det som blandt andet gør, at vi kan holde priserne nede og tilbyde fri fragt ved 349,-

Såfremt det sker, at du har ændringer, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre alt vi kan for at ændre din ordre, men kan ikke love dig at dette kan nås.

Du kan efter aftale med os, muligvis få sendt til udlandet, alt efter land.
Men du skal kontakte kundeservice først.

Vores kontor og lager er ikke beliggende samme sted.

Derfor er det ikke altid muligt at afhente på vores adresse, og det skal være specifikt aftalt med os. Da varen skal flyttes fra lageret til kontoret inden afhentning.
Men opstår behovet, skal du blot skrive til os, så vi kan hjælpe dig.

Fortryder du købet, skal du ikke frygte.
Vi giver 30 dages gratis returret.

Du kontakter os på mail og udfylder vores returformular. Så sender vi en kode til dig, som skriver på et stykke papir og sættes på pakken, og så sender du den retur.

Du skal ikke:
– Betalt porto (det gør vi)
– Bruge nogen printer (det er enkelt)

Vær dog opmærksom på, at indpakningen/cellofan ikke må være brudt på produktet.
Kontakt os, hvis du er i tvivl, vi vil gerne hjælpe.

Generelt & betaling

Alle vores produkter er 100% ægte. De er stemplet som alle originale produkter er.

Grunden til at vi kan sælge det billigt, er vores forretningsmodel og måden vi handler ind til vores lager igennem vores engrosled.

Vi er E-mærket og vi er danske.

Så hos os, handler du i en 100% dansk webshop og et dansk firma som er familieejet.

Det betyder også at du er sikret mod dårlig handler, og såfremt vi skulle blive uvenner (det ved vi ikke sker!) men så dækker E-mærket din handel /uoverensstemmelser op til kr. 10.000,-

Hvis et produkt ikke er på lager, kan du ikke købe det i shoppen.
Men du kan skrive dig op, og så får du en mail så snart vi har det på lager igen.

Skulle der ske en teknisk fejl med et produkt, så bliver du kontaktet for vi venter aldrig flere uger med at sende noget, bare for at få en handel.

Ja du kan godt handle med ViaBill hos os. Du vælger blot dette som betalingsmetode i kassen, og så bliver du guidet automatisk til deres oplysningsside. Vær opmærksom på, at der er en grænse på Kr. 2.000,- ved handler igennem ViaBill.

Det er muligt at bruge MobilPay hos os, du skal dog være opmærksom på at vi ikke modtager rent Dankort.

Så bruger du MobilePay med et rent Dankort tilknyttet, afvises din betaling.
Du kan dog godt bruge Visa/Dankort.

Hvis du gerne vil betale med bankoverførelse, bedes du kontakte os.
Vi har ikke denne mulighed åben, da flere kunder fik valgt dette ved en fejl, men det er en mulighed.

Ja alle vores priser du ser, er inklusiv moms jf. dansk lovgivning. Vi har også sørger for, at du ikke bliver pålagt andre gebyrer og told på din ordre.

Altså den pris du ser, er den pris du skal give!

Når du har gennemført et køb, modtager du straks en bekræftelse på mail. Af denne bekræftelse fremgår både det du har købt samt beløb og et ordrenummer.
I denne mail er også vedhæftet vores handelsbetingelser.

Ja når vi har afsendt varen, fremsendes en mail på dette, og i denne mail er vedhæftet en faktura på dit køb.
Du kan også finde denne, hvis du har oprettet en konto hos os.

Vis alle resultater