Indkøbskurv

FRI fragt ved 349,- eller Kr. 29

Gratis Returret i 30 dage

✔+4000 Produkter uden Abonnement

E-mærket parfume webshop, sådan passer duftdejligt.dk på sine kunder
Dansk webshop

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Duft Dejligt.dk

Duft Dejligt ApS
Hørvænget 7
2630 Taastrup
Tlf:+45 89 805 508
CVR: 42054011

Betaling
Duft Dejligt modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard credit, Mobilepay og ViaBill. Du har også mulighed for at betale via bankoverførelse, hvis du kontakter os. Du skal dog være opmærksom på, at ved denne betalingsform, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Betaling for varen,
bliver først trukket på din konto, når vi afsender den fysiske vare fra vores lager. Når ordrestatus herved ændres til afsendt, får du en bekræftelsesmail med både track and trace kode på din pakke og en faktura i pdf format. Har du oprettet kunde login, kan din faktura også hentes på din kunde side.

Alle beløb på hjemmesiden er inkl. moms og der pålægges ikke yderligere kortgebyr til prisen. Hjemmesiden bruger følgende valuta til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Duft Dejligt benytter en sikker betalingsserver som er leveret i samarbejde med QuickPay & PensoPay, der kryptere alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Ved køb med ViaBill modtager du din bestilling, inden du opkræves for købet. Herefter skal du betale den månedlige ydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39. Hvis du fortryder eller returnere dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. Handlen vil gå retur via ViaBill og de vil sikre at eventuelle allerede fortaget indbetalinger vil blive tilbageført jf. Deres betingelser.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. som er den maksimale grænse, Duft Dejligt kan tilbyde handler for igennem ViaBill. Du kan læse mere her om mulighederne her: www.viabill.com/kredit

Levering
Leveringstiden er som standard 2-4 hverdage alt efter hvilket af vores 2 lager vi sender fra og med hvilket fragtfirma. Der kan være situationer og ekstraordinær travlhed i enkelte tilfælde, som forlænger leveringen enkelte dage. Ligesom det må forventes at sådanne situationer kan opstå ved højtider. Leveringstiden er fra det tidspunkt vi afsender varen fra vores lager, og vi bruger typisk 1-2 hverdage til at pakke din bestilling. Vores ekspeditionstid afhænger alt efter bestillings tidspunkt på døgnet og antal bestillinger vi har på det givne tidspunkt. Weekend og helligdage er ikke leveringdage.

Ved ønske om at få leveret til pakkeboks, kan vi ikke holdes ansvarlige såfremt at der opstår situationer, hvor den ønskede pakkeboks er fyldt og fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop eller pakkeboks pga. pladsproblemer. Der vil altid blive valgt en leveringsmulighed i umiddelbar nærhed af det ønskede leveringssted.

Får du ikke afhentet din pakke i en pakkeshop rettidigt, bliver denne sendt tilbage til vores adresse. Der kan herefter aftales ny levering mod nyt fragtgebyr. En uafhentet pakke betragtes ikke som annulleret, når den sendes tilbage jf. retningslinjer om, at det er købers ansvar at afhente bestilte pakker. Derfor vil du blive opkrævet det fragtgebyr der er forbundet med returnering af pakken. For at vi kan fremsende pakke på ny, opkræves der fragt for genfremsendelse. Fragtprisen for ny afsendelse vil altid blive oplyst inden pakken sendes, og skal altid være betalt på forhånd, inden vi afsender pakken igen.

Leveringen kan ske med følgende fragtfirmaer. Der vil i de fleste tilfælde ikke være mulighed for at vælge firma, da vi arbejder med et system som holder vores fragtpriser nede. Derfor er der flere faktorer som spiller ind, når vi vælger fragtfirma til dig leverance.

  • PostNord (Standardlevering 2 hverdage)
    Leveres til din hjemmeadresse eller opsamlingssted, alt efter ønske. Der vil under normale forhold blive adviseret omkring leveringen via SMS og E-mail. Du vil også modtage trackingkode, når vi afsender varen.

    Ved hjemmelevering er det VIGTIGT! At være opmærksom på, at såfremt du ikke er hjemme og ikke har ”modtager flex”, vil pakken blive indleveret på nærmeste ledige posthus/PostNord afhentningssted, og kan afhentes fra næstkommende åbningsdag.

  • Hjemmelevering / DPD & PostNord (Standardlevering 4 hverdage)
    De pakker vi sender med denne fragtaftale, er typisk afsendt fra vores største lager, og derfor er leveringstiden længere. De leveres til din hjemmeadresse eller opsamlingssted såfremt du ikke er hjemme ved modtagelse. Der vil under normale forhold blive adviseret omkring leveringen via SMS og E-mail. Du vil også modtage trackingkode, når vi afsender varen.

    • DAO (Standardlevering 3 hverdage)
    Leveres til din hjemmeadresse. Pakken bliver typisk leveret om natten/ tidlig morgen, og vil være placeres foran din hoveddør. Der vil under normale forhold blive adviseret omkring leveringen via SMS og E-mail. Du vil også modtage trackingkode, når vi afsender varen.

    • Bring Pakkeshop (Standardlevering 3 hverdage)
    Leveres til det bestilte opsamlingssted. Der vil under normale forhold blive adviseret omkring leveringen fra Bring, dette sker via SMS og E-mail. Du vil også modtage en trackingkode når vi afsender varen.

  • GLS(Standardlevering 3 hverdage)
    Leveres til det bestilte opsamlingssted. Der vil under normale forhold blive adviseret omkring leveringen fra Bring, dette sker via SMS og E-mail. Du vil også modtage en trackingkode når vi afsender varen.

Alle leveringer vil løbende blive fulgt af os. Der sendes en Tracking kode når vi sender pakken og hæver pengene. Via denne er der information om hvordan det går med pakken og hvor langt den er. Der vil ikke være information på tracking koden før pakken har været forbi første fragtterminal, og der kan nemt gå et par dage før dette er registreret, alt efter leveringstid. Det er ikke det samme, som at pakken ikke er sendt, men blot en arbejdsgang, vi ikke har indflydelse på.

FRAGT PRISER NORMAL LEVERING:

Køb under Kr. 348 Køb over Kr. 349
Fragt udgør Kr. 29 Gratis fragt

Hos Duft Dejligt tilbyder vi vores kunder 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelses fristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, hvilket betyder at du blot inden 30 dage, skal have afsendt din indsigelse til os, om at du vil fortryde dit køb. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Men ikke nok med lang fortrydelsesret. Vi vil gerne gøre det nemt og ukompliceret at handle hos os. Derfor betaler vi fragten, hvis du gør brug af fortrydelsesretten. Det betyder med andre ord, at det ikke koster dig noget. Vi bestiller nemlig fragt, så du kan sende pakken tilbage til os, i samme æske som du modtog den i, og derved spare du både på fragt og indpakning – det er nemt!

Procedure hvis du fortryder.
1. Du skal kontakte os, og helst ved at sende en mail til kundeservice@duftdejligt.dk hvor du fortæller hvorfor du gerne vil fortryde købet. Du bruger vores fortrydelses formularen, som du finder nederst på siden, og vedhæfter den i din mail. 
2. Vi bestiller en fragtkode til dig, og gør din ordre klar, til at blive annulleret i system.
3. Så sender vi pakke kode og reference nummer på din annullering, til dig.
4. Skriv reference nummer på et stykke papir og læg det ned i kassen.
5. Tag et stort stykke papir og skriv pakke nummer på.
Klister det ude på kassen, SÅ DET DÆKKER FRAGT LABEL.

  • Indlever så pakken på nærmeste opsamlingssted
    (Vi kommer med et forslag i vores mail).

 

HUSK at varen skal være ubrugt og forseglingen/folie må ikke være brudt. Såfremt en folie er brudt, vil fortrydelsesretten bortfalde på varen.
Såfremt en varen returneres, og fortrydelsesretten ikke gælder, således at købet ikke kan blive refunderet, vil kunden blive opkrævet for fragt for at varen sendes retur til køber.

Vær OBS! Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Ligesom du ikke kan sende en pakke retur, uden at proceduren er fulgt. Dette vil medføre at du bliver opkrævet for fragtomkostninger som er forbundet med returneringen.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage fra modtagelse af pakke nummer, til at afsende retur pakken til os.
Du skal sikre dig, at du kan dokumentere at pakken er sendt via afsenderkvittering, og det er dig som hæfter såfremt der opstår en skade eller pakken forsvinder under transporten, og dette ikke dækkes af forsikringen der automatisk er tegnet på forsendelsen.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og varer hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købs beløbet tilbage.
Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købs beløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, også leverings omkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste standardlevering, som vi tilbyder. Senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen, tilbagebetales beløbet til dig.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Duft Dejligt ApS
Hørvænget 7
2630 Taastrup

Vi modtager kun pakker, som sendes efter aftale.


Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Duft Dejligt ApS
Hørvænget 7
2630 Taastrup

Vi modtager kun pakker, som sendes efter aftale. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Procedure ved returnering:
• Kontakt Duft dejligt med indsigelse.
• Udfyld reklamationsformularen som du finder nederst og såfremt der opstår tvivl om udfyldelse kontaktes kundeservice.
• Pak varen forsvarligt ind. Husk at den skal være indpakket i et materiale som forhindre skade på varen.
• Pak varen i papkasse eller andet forsvarligt forsendelsesmateriale.
• Send pakken med et dansk fragtfirma og husk at gennem forsendelseskvitteringen

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
• Navn, adresse, Tlf. nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Duft Dejligt ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

I forbindelse med køb, gøres brug af kunde bedømmelse. Det sker ved at der udsendes et kort spørgeskema via mail, omkring din tilfredshed med de købte produkter og oplevelsen. Denne service håndteres af et eksternt firma, for at bevare troværdigheden omkring anmeldelserne. Ved at gennemføre en handel på Duftdejligt.dk accepteres du altså også, at dette firma på vegne af Duftdejligt.dk, må sende en mail med henblik på bedømmelsen af vores produkter og selve købs oplevelsen.
Dette gennemføres for at forbedre vores service overfor kunderne, og kunne vise produktanmeldelser som er troværdige. Såfremt man ikke ønsker en sådanne invitation, kan men ved først mail fravælge sig listen og du vil herefter ikke kunne modtage mails fremover.

Bag denne håndtering står firmaet:
Customer Reviews LTD (Registret i England & Wales)
Company no. 11364361
Ved yderligere spørgsmål omkring dette, bedes du rette henvendelse til vores kundeservice, som vil være behjælpelig med at besvare dine spørgsmål.

Den dataansvarlige på duftdejligt.dk er Duft Dejligt ApS, du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.
Du kan skrive til os på: Kundeservice@duftdejligt.dk

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: Kundeservice@duftdejligt.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Duftdejligt.dk

Hørvænget 7

2630 Taastrup

Kundeservice@duftdejligt.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

Reklamationsformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, såfremt der er reklamation på varen)

 

Til:

Duftdejligt.dk

Hørvænget 7

2630 Taastrup

Kundeservice@duftdejligt.dk

Jeg meddeler herved, at jeg efter henvendelse til Jer, gør brug af reklamationsretten på følgende produkt:

Beskrivelse af produkt (Se evt. ordrebekræftelse):
_1_____stk    _____brand – variant – størrelse___________________________________________

_______stk    ____________________________________________________________________

_______stk    ____________________________________________________________________

_______stk    ____________________________________________________________________

_______stk    ____________________________________________________________________

Beskrivelse af reklamationen:
________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: __________________________  Modtaget den: _______________Ordre / Faktura nr.________

 

Kontakt person hos Duft dejligt:_____________________________________________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

DOWNLOAD FORTRYDELSES- OG REKLAMATIONSFORMULAR HER

All search results