Marc Jacobs

Marc Jacobs Parfume – ikke bare en parfume

Mangler du en ikonisk, sensuel og skøn Marc Jacobs parfume? Du finder billig Marc Jacobs parfume i vores sortiment, og du finder både de største bestseller og mere ikoniske varianter som er skabt igennem tiden. Marc Jacobs designet er ikke blot en parfume, men et helt specielt og verdenskendt design, som har sin helt egen charme.

Der kan ikke herske meget tvivl om, at igennem mange år har Marc Jacobs haft enorm succes med sine parfumer, og de både klassiske, tidsløse og eksklusive dufte, har altid været præsenteret i farvestrålende og storslående designet parfume flasker, netop som det altid har ligget til resten af Marc Jacobs designs. Det vil være svært at træde ind i en velassorteret parfume forretning, uanset om det er i detail eller online, og ikke støde på en af de velkendte parfumeflasker med blomsten på toppen, som en anden stor, flot og udstrålende dame hat.

 

Signalet med blomster, står skarpt mål med den kvindelige udstråling ved at bære en Marc Jacobs parfume, man er ikke i tvivl om selvtilliden og den enorme kvindelighed der skal til, for at kunne løfte en så elegant parfume. Et absolut sikkert, ikonisk og meget flot kompliment til den stil sikker kvinde.

Er Marc Jacobs andet end parfume?

Det er en af historiens større designere som står bag selve brandet Marc Jacobs, og den unge mand Marc Jacobs var en designer som startede tidligt. Han har igennem tiden udviklet både flotte dame og herre tøj kollektion, solbriller, ure, tasker, smykke og sko. Senest i 2006 blev den første Marc Jacobs Parfume lanceret, og med blot relativt få år på markedet, er det en klar konstatering at deres parfumer er blandt nogle af de meste eftertragtede og kvaliteten i brandet er gennemgående, uanset om det er parfume, solbriller eller tøj.

 

Så ønsker du en billig Marc Jacobs Parfume, og vil du stråle af luksus, elegance og indtage hele rummet med en kvindelig selvsikkerhed, som alle smukke kvinder fortjener det, så bør du se nærmere i vores sortiment af billig Marc Jacobs Parfume.


Marc Jacobs fra lille til stor og verdens kendt designer

Marc Jacobs er amerikaner og født i New York tilbage i april 1963. Inden han grundlage mode mærket Marc Jacobs, startede han sin karriere som lagerdreng hos Charivari som er en avantgarde tøjbutik i New York city. Allerede under sine studier på Parsons ”The New School for Design”, modtog han flere priser, og igennem tiden har han vokset sig til en af de største og førende designere i verden.

 

Allerede i 1987 modtog han som den yngste designere nogensinde, designprisen ”The Council Of Fashion Designers Of America” og i 1989 designede Jacobs sin første kollektion med mærket Marc Jacobs. Herefter fik karrieren virkelig fart på og blot 5 år senere, havde han udgivet flere prisvindende dame kollektioner og sin første herre kollektion. Sidenhen har er det ført til et udtal af design priser og en masse skønne unikke produkter både inden for håndtasker, smykker, makeup og Marc Jacobs parfume.

Midt i New York city åbnede Marc Jacobs sin første butik i 1997, hvorfra alle de skønne designs og Marc Jacobs Parfume blev solgt, butikken blev hurtig populær og folk vidste hvilken kvalitet, unikt design og luksus de kunne forvente af dette luksus mærke.

 

Siden er det gået step by step, og flere butikker er kommet til over hele verden. Det er på ingen måde uforståeligt, for blot inden for Marc Jacobs parfume glemmer man aldrig de skønne dufte igen. Har man først stiftet bekendtskab med parfumer som den ikoniske Marc Jacobs Daisy, som blev lanceret i 2007, og siden er blevet en absolut bestseller, så glemmer man den sjældent igen. Netop dette har man også forstået hos Jacobs Parfume, og derfor er Daisy sidenhen blevet lanceret i andre forskellige varianter som også er super skønne og med samme undertone til fælles. Marc Jacobs Daisy er også blevet lanceret som special edition varianter for rigtige samlere, men glem ikke varianterne som Daisy Dream, Daisy Love eller Marc Jacobs Decadence som alle er skønne Marc Jacobs parfumer. Netop disse relanceringer og tiltag til at udvikle på en store succes, det er sådanne tiltag der bevidner modebrandets evne til at forsætte den succes som blev skabt for over 20 år siden.