Kim Kardashian
Kim Kardashian parfume er en brunettens skønhed i egen flaske. Ikke kun hendes personlighed er yderst populær, det er duftene også. En model, forretningskvinde, modedesigner, tv-berømthed og skuespillerinde – Ja, Kim har mange talenter. Ligesom Kim Kardashian selv, for mange er, en charmerende og feminine bevidst kvinde, er de sensuelle Kardashian parfumer mindst ligeså opsigtvækkende som kvinden selv. En kvindelig duft stilfuldt “indpakket”, i tidløse design, som Kim selv har udtrykt det: Duft er intimt for mig, og minder mig om perioder i mit liv.
Kim Kardashian parfume er intimt og elegance
Kim Kardashian ejer sit eget tøj- og kosmetikmærke og i 2009 lancerede hun den første parfume, en duft som er blevet meget eftertragtede, og siden er det blevet til 7 kvinde parfumer. For mange er den orientalske og blomsterende duft den perfekte kombination.
Hvad gør Kim Kardashians parfumer specielle?
Hendes brand KKW Beauty blev lanceret, med en ambition om at ville vende parfumeverdenen på hovedet. Det at hun ville udgive parfumer, var egentlig ikke så kontroversielt men tværtimod meget forventet, men måden hendes parfumer bliver lanceret og solgt på, er en helt ny måde at tænke salg i parfumebranchen. Idéen trækker tråde tilbage til modebranchen, og de markedsføringsmodeller man bruger i denne indenfor moden.
Kim Kardashians parfumer lanceres nemlig i en begrænset mængde, hvilket betyder at når varianten er solgt, er der ikke mere at få fat på. Det betyder med andre ord, at hendes Limited Editions ofte opnår høj efterspørgsel, og på trods af dette har reality stjernen ingen planer om at ændre sin strategi. I stedet for at re-producere vil hun nemlig meget hellere lancere helt nye Kim Kardashian parfumer.
En anderledes med forfriskende tilgang
Dette koncept er ikke særlig brugt inden for parfumerbranchen. Mange af de store mærker, har rigtigt nok Speciel Edition og Limited Edition varianter, men ofte når de bliver en succes, så lanceres de igen og igen blot i mindre produktioner. Altså med andre ord, når en Limited Edition variant er blevet en succes, bliver den re-lanceret og bliver på markedet i flere år, og på den måde skaber de store modehuse mange gange deres signatur dufte og ikoniske bestseller parfumer.
Kim Kardashians tilgang til parfumerne er meget mere en hype-model, der har været utrolig karakteristisk for hendes mand Kanye West. En model hvor der regelmæssigt udgives nye varer, men altid i mindre partier, og eftersom der ofte meldes hurtigt udsolgt, bliver varen i mange tilfælde svær at få fat i det. Det er præcis dette stunt der gør at varen bliver mere hypet, og hypen er en af de bedst sælgende mekanismer i nutidens modeverden.
Stort karriere på kort tid
Kim Kardashian blev født i 1980 og har opnået voldsomt meget i sin relativt korte karriere. Hun er den realitystjerne, som mange elsker at hade, og hun er den bestemte kvinde, som er en aktiv part i flere af de større Hollywood-skandaler i nyere tid. Hun er også den stjerne, som har fået genindført kvinde formerne i modebilledet. I det private er hun mor til to, gift med rapperen Kanye West som er far til børnene. Men ikke kun Kim er kendt, hele hendes familie er ofte indblandet i forskellige skandaler. Situationer som ofte ender på forsiden af forskellige sladdermagasiner. Jenner / Kardashian klanen har formået, at henlede opmærksomheden på sig selv, på en sådan måde at deres navn i dag, er blevet et kæmpe internationalt brand.